Saturday, August 4, 2012

August now, take a smile

Salam readers. And good morning sunshineeeeee! I love this moment, lepaking in my room, alone in the morning. Cool and some of sun ray just come in through my room. Oh, its August now. Wow, almost two week right, then kita rayaaaaaa. Yeay, tak sabar nak dapat duit raya, pakai baju baru, bake some cookies for raya. Haish, cepat betul masa berlalukan. After that, nak dekat final exam sudah. Hmmm, lupakan sementara sebab mood raya right now. Apa Alia kisahkan, heeee.

The August are also our Merdeka day guys. Jangan dilupakan plak, HAHA. Banyak jasanya orang orang dulu berperang untuk kita sekarang, cewahhh ayat Alia kalau boleh nak klasik habis. Hee. Btw, masa kecil kecil dulu, Alia salah seorang yang sangat semangat menyambut merdeka. Heee. I love to sing merdeka song and letak bendera Malaysia depan rumah, besar punyaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Korung pernah ada? HAHA

But now, tak macam dulu la. Malu la nak nyanyi beria-ria,plus since masuk university ni if ada sambutan kemerdekaan Alia tak turun pun. Ini semua faktor malas, heee. Eleh, korung pun macam tuh juga kann, kecil kecil jea semangat but bila dah besar panjang ni, malu malu kucing nak bersemangat lebih kan kan kan?

Actually, why? Alia sendiri tertanya. Hmmmm. Biarkan lah. :)

Okay, Chipsmore Chipsmore Chipsmore! What wrong with you huh?! Bagus la kau buat aku macam stranger, sebab aku dah memang malas la nak bersemuka dengan kau. Kan senang kau cakap kau ada girlfriend, then tak perlu bagi harapan dekat aku ni hah. What a loser you are! I already said right, if you have a girl just tell me, tell the truth, not a lies! I can face it la manusia! Kan dah tak seronok berkawan, kau jumpa aku kau buat tak kenal, then aku jumpa kau, pandang pun tak!

Hmmm, but the truth is deep in my heart sometimes I felt worried about you chipsmore. Are you okay? It's not me who can see it, something at your face, show that you look 'semak', one of my friend also can see it.

An: Alia, what wrong with him? Muka semak jea aku tengok lately ni, korung ada masalah kea?


Me: Itu aku tak tahu, dah lama aku tak contact dia since malam tuh. Malas nak ambil port pasal dia, lagi aku jaga dia lagi sakit adala. Entah, kau tanya sendiri la dekat dia. Heee :)


An: Eh, asal plak? Tak ada makna la aku nak tanya. Oh eh? Memang tak ada harapan la ni?

Me: Yes, it is. Maybe ada problem kot, biar la dia. Dah besar panjang, pandai la dia jaga diri.


Chipsmore, tolong la bahagia. Buat la muka happy sikit, so that aku tak risau and aku boleh lupakan kau. Please!

Hopefully, you read this.


Yes, I have to be perfect. I have my own reason, but i will keep it to myself.

Hmmm, I missed my brother, Abang Mir. Yes, kitaorang senang berjumpa, just i don't know. I love when he taking care about me, marah marah me when I'm starting crying about that guy. HAHA. Memang, dia tak ada perasaan sikit. One moment, kitaorang main boling di tempat yang sama but dia play with his friend and I with my classmate. But then, he will come to my site, talk to me for while. Aaaaa, so sweet right? Alamak, you guys terlambat sudah. Abang Mir ni sayang benar dekat girlfriend dia even mata gatal tengok awek awek cun, lagi lagi yang freehair. Besar jea mata dia, dah faham betul Abang Mir ni. Nak jadi adik angkat dia, hadap Alia dulu laaaaa!

Okay, gtg. My mom dah panggil, suruh bersiap. Because it's time for shopping rayaaaaaaaa! Yahooo.

Before that,


Bye guys.


No comments:

Post a Comment