Friday, August 17, 2012

Dear future boyfriend

Future boyfriend,

Hi awak. Yes, saya menulis ini hanya untuk awak, yes untuk awak laaa. Awak yang saya tak tahu asal usulnya, cuma yang saya tahu awak la bakal boyfriend saya, seseorang yang menyayangi dan menjaga saya suatu hari nanti. Saya rasa, masa awak baca ni, maybe la kita baru berkenalan, cinta baru berputik. Konon laaaa. HAHA. Kisah kita bermula dengan awak, awak mula bagi note dekat saya during saya sibuk kerja ni. Note tuh tulis 'saya suka awak' dan saya pun senyum sengih like kerang busuk kann. What will be happen after that? Of course la, saya terima awak.Then kita pun couple and and saya harap sangat, our relationship will be last until we're gone, to Allah. :)

To awak, saya tak minta apa apa dekat awak. Saya taknak awak beri kemewahan kepada saya, cukup la sekadar mampu memberi makan dan minum saya dan anak- anak bila dah kahwin nanti, cukup la sekadar mampu bimbing saya ke jalan Allah. Cewahhh, over plak saya, sampai ke kahwin plak padahal baru couple. Bukan apa, I'm getting serious about relationship right now, kalau boleh nak kahwin terus. Heee. Okay, back to the main story. Saya cuma nak awak sayangi saya seikhlas yang mungkin, jujur dengan saya atas setiap perkara dan saya nak susah awak menjadi susah saya juga dan begitu juga senang awak menjadi senang saya. Saya juga mahukan belaian manja dari awak as my husband nanti la. Nak nakal nakal pun biarlah kita halal dulu kan? Betul tak?

Awak nak tahu, saya sudah terbayang- bayang bagaimana life marriage kita nanti. I would like when every morning, you are the first one I see once I open my eyes, look at you while you sleeping. Then I will snuggle at you, lama lama. Lepas rindu. And saya juga mahukan perhubungan kita just like Bill and Guliana Rancic. Sometimes, we can be so romantic and in the same time kita boleh bergurau senda and sometimes will be serious about anything we talk about, like our future, our kids. I would like every night while we sleeping you will hug me from behind and fall asleep until morning. Just like that, so that I would feel your breath, heartbeat and I know that you are so close to me, you will protect me if anything happens.

And when you get sick, I will take care of you. I will take my leave, so that saya boleh jaga awak until awak sihat. Saya akan lapkan awak bila badan awak terlalu panas akibat demam. Saya akan masakkan bubur untuk awak makan, bagi awak makan ubat. And bila awak rasa sejuk, saya akan peluk awak sampai la awak rasa selesa. Saya janji awak, saya akan jaga awak sebegitu rupa sebab itula impian saya bila saya dah kahwin dengan awak. Saya nak awak sihat, itu sahaja. It would be nice if you do the same to me. Paling senang pun, saya cuma nak awak comfort saya when I get period pain. Seriously awak, benda tuh tak main main, sangat sakit awak. So makesure, awak dah prepare menstrual pain pill. Apa benda tuh? Ala awak pergi kedai awak cakap je panadol warna pink, okay? 

Ohh, about raya right? Saya tak fikir lagi la awak since saya tak tahu awak asal dari mana kan?  So saya ada two situation, if you come from Perak or near to my house, it would be easy on us right, saya pun tak kisah raya dimana but if you come from Johor or Pahang or Melaka, then we have to discuss about it okay, maybe later. 

Okayla awak, akhir sekali saya nak cakap saya ada banyak rancangan yang hendak dibuat bersama dengan awak, banyak awakkkk! Saya nak saya habiskan masa hidup saya dengan bersama awak, bersama keluarga saya dan rakan rakan saya. Tapi mostly mestila dengan awak. Oh before saya lupa, kita kena selalu lawat family kita awak, I means your parent and my parent. Hmmm, saya sayangkan awak. :) Itu jea. Again, Ilysm.


p/s: Awak, saya nak beli cawan ni. Comel sangat. Satu for awak, satu lagi untuk saya.



Bye awak!

Your future girlfriend,
Alia

No comments:

Post a Comment